Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Fatiga, Meketrefes i Kuerpospin són les bandes convidades a este esdeveniment musical gratuït programat a les 18.30 hores en el Casal Jove del Port Sagunt

El Prestardor és un esdeveniment musical gratuït que ha organitzat la regidoria de Joventut i Infància per al dissabte 5 d'octubre, aprofitant la celebració del Festardor. Les bandes convidades al Prestardor són Fatiga, Meketrefes i Kuerpospin, els concerts de les quals podran gaudir-se en el Casal Jove del Port de Sagunt a partir de les 18.30 hores, encara que les portes del recinte estaran obertes des de mitja hora abans.
Kuespospin és un quintet de punk-rock que es va formar a València en el 2022 i compta amb diversos concerts en locals i festivals en la seua trajectòria.
Fatiga és un jove grup de València ja bastant conegut en l'escena del punk-rock i els festivals d'este estil. Format en 2019, amb clares influències del punk-rock americà, disposen de dos discos: 13/14 i, més recentment, Mundo miseria, amb el qual han volgut reflectir les seues majors preocupacions com la salut mental, el mal que la societat li està fent al planeta o l'auge d'unes certes forces polítiques.
Meketrefes és la major jove promesa del rock i especialment del punk local, segons apunten des de la delegació de Joventut i Infància. Són molt jóvens i ja s'han recorregut tot el circuit de sales i, fins i tot, alguns festivals de la zona. Acaben de traure el seu primer treball davall el títol Sobrevive, disc que ja està disponible en les plataformes en línia.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny