La ministra Diana Morant participa en una recepció amb les falleres majors de Sagunt
Després de la recepció institucional a l'Ajuntament, visita l'A. C. Falla Plaza Rodrigo i l'A. C. Falla El Palleter
Fins al 31 de març en una zona que arriba fins aproximadament l'avinguda Periodista Azzati
El departament de Sanitat de l'Ajuntament de Sagunt continua amb el tractament de desratització i desinsectació del clavegueram per a reduir els nivells poblacionals de rosegadors i paneroles. Els treballs s'estan duent a terme mitjançant l'empresa Lokímica, a la qual es va contractar el servici, i en esta fase duraran fins al 31 de març.
Des de la regidoria de Sanitat es recomana que, complementàriament a les actuacions que es realitzen en la via pública, la ciutadania duga a terme també este tipus de tractaments en les propietats particulars per a atallar els problemes ocasionats per estes plagues, particularment en plantes baixes, garatges, baixos comercials o habitatges que compten amb registre sanitari interior.

Després de la recepció institucional a l'Ajuntament, visita l'A. C. Falla Plaza Rodrigo i l'A. C. Falla El Palleter
L'actuació del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació està finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea
L’entrega de premis ha estat presidida per l'alcalde i la representació de la Federació Junta Fallera de Sagunt, que han entregat els guardons amb la regidora de Festes i Cultura Popular