L'Ajuntament de Sagunt amplia la xarxa SaguntWiFi amb nous punts gratuïts d'accés a internet en edificis municipals
La iniciativa cerca facilitar l'accés a servicis digitals i avançar en la democratització de l'accés a internet de la ciutadania
Es tracta d'una campanya de sensibilització dirigida a fomentar la cura dels espais naturals. En concret, s'han col·locat 3 panells al parc de Triangle Umbral, Plaza Arse 2000 i Plaza Espígol
La SAG ha col·locat panells informatius en diferents jardins de la ciutat amb la finalitat de conscienciar a la ciutadania sobre la necessitat de respectar les zones verdes. Esta acció s'emmarca dins de la campanya de sensibilització ‘Els teus parcs, la nostra responsabilitat’, iniciativa dirigida a fomentar la cura dels espais naturals de la cuideu.
Els panells, que s'han situat al parc Triangle Umbral, Plaza Arse 2000 i Plaza Espígol, estan fabricats en fusta, material ecològic que s'integra, perfectament, en l'entorn natural amb la finalitat que forme part del mobiliari urbà de la localitat.
Cadascun d'ells porta inscrit un missatge de sensibilització com ‘Cuida del teu entorn, cuida de la teua ciutat’, ‘Respeta las zonas verdes de tu ciudad. Te necesitan’ y ‘Recuerda, esto también es tu casa’.
Per al regidor de la Societat Anònima de Gestió, Roberto Rovira, «amb esta mena d'iniciatives volem animar als veïns i veïnes de la localitat a cuidar i respectar els nostres parcs i jardins, espais que, al cap i a la fi, constituixen els pulmons verds de la nostra ciutat».
Esta acció pilot, que es pretén estendre a altres zones enjardinades de la ciutat, se suma a les campanyes llançades per la SAG en matèria de neteja i conservació, com la que va posar en marxa durant l'estiu passat a les torres de socorrisme de les platges del Port de Sagunt i Almardà, així com els vídeos amb els treballs que es realitzen en matèria de neteja de platges, neteja viària i lavabo urbà.

La iniciativa cerca facilitar l'accés a servicis digitals i avançar en la democratització de l'accés a internet de la ciutadania
La Xarxa de Municipis Actius pel Valencià de la Plataforma per la Llengua l'ha elegit per a participar a la Trobada ImpliCat amb una ponència exposant la seua labor
Representants municipals i veïnals han acompanyat el representant del Ministeri per a constatar l'avanç dels treballs en Almardà, Corint i Malva-rosa