El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

La directora provincial de l'Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS), Susana Lejarreta ha presentat, aquest matí, a l'Ajuntament de Sagunt les obres que es realitzaran en l'edifici de l'INSS situat en la plaça Cronista Chabret. L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha manifestat que és una bona notícia «perquè eixe edifici no transmetia eixa imatge d'una administració pròxima a la ciutadania, innovadora i oberta a les noves tecnologies. Així que una actualització d'este edifici serà positiva tant per als ciutadans i ciutadanes que són usuaris d'estos servicis com també per als propis treballadors i treballadores de la institució».
L'alcalde ha aprofitat esta reunió per a «recordar eixa reclamació que té l'Ajuntament de Sagunt de sol·licitar, que tal com ja existia, hi haguera una oficina de la Seguretat Social també al Port de Sagunt». L'alcalde ha informat que, segons li han contestat els representants de la Seguretat Social, este assumpte, en principi, no entra en els seus plans pel fet que ara estan encaminats a una administració més electrònica i que la seu de Sagunt servix no sols per al municipi de Sagunt sinó per a molts altres municipis que no tenen tampoc seu de la Seguretat Social. «No obstant això, afig l'alcalde, era important que remarcàrem eixa reivindicació, que ja existia a la ciutat i continuarem pressionant perquè en el futur la Seguretat Social contemple eixa oficina que permetria també prestar servicis de manera presencial en el nucli del Port de Sagunt».
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+