L'actuació a la plaça Jacinto Benavente elevarà la inversió del Pla de Barris a més de 10 milions a Baladre
L'Ajuntament de Sagunt també ha licitat este contracte, que se suma a la inversió en la plaça Vicente Aleixandre del mateix barri
La tercera edició de la mostra puntoDOC ja s'ha inaugurat amb la projecció del documental Stanbrook i l'assistència del seu director Marco Lledó, que ha vingut expressament des d'Albània on està rodant la seua nova pel·lícula. El festival es desenvoluparà fins al 30 d'abril en el Casal Jove del Port de Sagunt.
Concretament, la producció tracta sobre l'últim vaixell que va evacuar a exiliats/des republicans/es al final de la Guerra Civil, prop de 3.000 persones, des del port d'Alacant fins a Orà.
Segons ha destacat el delegat de Joventut, Guillermo Sampedro, “la projecció d'aquest documental forma part de la política de l'Ajuntament de Sagunt de recuperar la Memòria Històrica i dignificar els valors i l'esperit de la II República”. En acabar es va obrir un debat tant sobre la memòria històrica com sobre el drama dels refugiats, sorgint la comparació entre els actuals refugiats/es sirians/es amb els exiliats/es republicans.
Cal destacar que durant aquest cap de setmana es projectaran tres documentals, un el divendres, denominat Citizen Four, i dos el dissabte, Las Sinsombrero i Pura Vida.
L'Ajuntament de Sagunt també ha licitat este contracte, que se suma a la inversió en la plaça Vicente Aleixandre del mateix barri
El billarista d'elit va aconseguir el primer lloc en les modalitats Pool bola 9 i Pool bola 10, així com el segon lloc en Pool bola 8
Les empreses tenen fins al 29 de setembre per a presentar les seues ofertes