Ix a licitació la instal·lació i el manteniment de 24 desfibril·ladors en espais municipals
La licitació també inclou el manteniment dels 17 DESA que són propietat de l'Ajuntament i que ja estan situats en diversos edificis
El primer concert tindrà lloc dissabte en el Teatre de Begoña i el segon, diumenge, a la Casa Municipal de Cultura. Totes dos actuacions són a les 19.30 hores
La Unión Musical Porteña celebra este cap de setmana la festivitat de Santa Cecília, patrona dels músics, amb dos concerts: un de la banda juvenil i la banda simfònica; i, l'altre, del quartet de saxofons i coral.
El primer concert tindrà lloc el dissabte, 20 de novembre, en el Teatre de Begoña del Port de Sagunt a les 19.30 hores i, el segon, el diumenge, 21 de novembre, a la Casa Municipal de Cultura, també a les 19.30 hores. Les actuacions, que estan organitzades pel departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt, tindran l'entrada lliure i són aptes per a tots els públics.
El concert del dissabte estarà dividit en dos actes. El primer, que estarà dirigit per Raúl Domenech Rubio, serà a càrrec de la banda juvenil de la Unión Musical Porteña i compta amb el següent programa: Sunset for you, de Frank Cogollos; Rock star, de Rob Romeyn; Whirlwind, de James Curnow; Don’t worry, be happy, de Bobby McFerrin i El dragón rojo, de Raúl Domenech. Del segon acte s'encarrega la banda simfònica de la UMP, que estarà dirigit per Jorge Vivas Baquero i en el qual interpretaran obres com Sombras y luces, de Santiago Quinto; Fantasy on a japanese folk song, de Samuel R. Hazo; Pavane, de Gabriel Fauré. Arr H. Hesseling i Persis, de James L. Hosay.
El concert del diumenge, que també estarà dividit en dos actes, serà a càrrec del quartet de saxofons i del coral de la UMP. Cançons com Yo soy María y Oblivion, d’Astor Piazzolla; El choclo, d’Ángel Villodo; La cumparsita, de Gerardo Matos; Tango de Roxanne, de B. Luhrmann i M. Mores i The show must go on, I want it all i Bohemian Rhapsody, de Queen. L'espectacle anirà acompanyat pel cos de ball Aescena, dirigit per Magda Fuertes Santamaría. D'altra banda, la coral cantarà les cançons The lord bless you and keep you, de John Rutter i Si de noche ves que brillan, de Vicente Emilio Sojo.

La licitació també inclou el manteniment dels 17 DESA que són propietat de l'Ajuntament i que ja estan situats en diversos edificis
La manifestació del Dia Internacional per l'Eliminació de la Violència cap a les Dones serà el 25 de novembre
L'actuació es desenvoluparà en dos fases entre 2026 i 2027 i inclourà la renovació de les infraestructures hidràuliques i la reurbanització dels tres carrers mitjançant el model de plataforma única