Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

La vicepresidenta de la Generalitat, Mónica Oltra, ha visitat este matí Sagunt i ha oferit informació sobre la situació en la qual es troba el projecte del CEAM i Centre de Dia del Port de Sagunt i la continuïtat amb el compromís de la Generalitat amb este projecte que se situarà en l'edifici de l'antic economat de la Gerència.
Per les característiques i les necessitats que presenta este projecte, Oltra ha assegurat que, probablement, «entre en el Pla d'Infraestructures previst en la Llei de Serveis Socials, amb un acord tripartit amb la Diputació, en el qual l'Ajuntament cedix el solar o l'edifici, la Diputació paga les obres i la Generalitat posa en marxa el recurs. La setmana passada ens vam reunir en la Diputació de València i ja estem treballant en l'acord marc Ajuntament-Diputació-Generalitat per a obtindre un conveni marc per a tots els ajuntaments que entren en este pla».

Segons han assegurat, tant l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, com la vicepresidenta de la GVA, ja s'han solucionat tots els problemes tècnics relatius al CEAM de Sagunt i l’obertura està prevista en les pròximes setmanes. Després de l'esdevingut amb els tràmits i l'execució d’este centre de majors, això ha suposat un canvi en la tramitació del projecte i redacció d’este per al CEAM del Port de Sagunt en l'antic economat, ja que, com es va anunciar setmanes arrere, l'Ajuntament de Sagunt serà l'encarregat de la redacció del projecte tècnic i de la licitació de les obres. «Té sentit que liderem este projecte per a evitar qualsevol problema tècnic, per a donar-li agilitat i perquè nosaltres som els que millor entenem la nostra joia arquitectònica del patrimoni industrial. Hem inclòs una partida en els esborranys del pressupost i ara la pilota està en la nostra teulada, hem de dur-lo a terme en el menor temps possible», ha assegurat Moreno.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny