L'Ajuntament de Sagunt licita l'adequació, millora i senyalització de senderes municipals
L'actuació del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació està finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea
Esta ampliació afecta les sales d'estudi del Centre Cultural Mario Monreal i del Centre Cívic Antic Sanatori des del 2 al 25 de gener
Les sales d'estudi dels dos nuclis urbans del municipi ampliaran els seus horaris d'obertura des del 2 de gener fins al 25 del mateix mes. Cal esmentar que el dissabte 6 i diumenge 7 de gener les sales d'estudi estaran tancades.
Pel que respecta a la sala d'estudi del Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt, l'horari en els dies laborables serà des de les 9 del matí fins a la 1 de la matinada. D'igual mode, este espai dedicat a l'estudi estarà obert els dissabtes des de les 9 fins a les 21 hores i els diumenges des de les 9 a les 17 hores.
L'horari de la biblioteca del Centre Cívic Antic Sanatori, situada al Port de Sagunt, serà de 9 del matí a la 1 de la matinada en els dies laborables. I els dissabtes i diumenges estarà oberta des de les 9 fins a les 21 hores.
Finalment, cal esmentar que durant el dia de Reis, divendres 5 de gener, tots dos espais d'estudi tindran un horari d'obertura que comença a les 9 i acaba a les 21 hores.

L'actuació del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació està finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea
L’entrega de premis ha estat presidida per l'alcalde i la representació de la Federació Junta Fallera de Sagunt, que han entregat els guardons amb la regidora de Festes i Cultura Popular
La comissió guanyadora rebrà 1.000 euros, així com el reconeixement per aconseguir este títol en forma de banderola