Comencen les festes patronals de Sagunt amb el tradicional tro d’avís i la Xopà
La programació festiva es prolongarà fins al 30 de juliol amb orquestres, musicals infantils, concerts tribut...
Les platges del Port de Sagunt, Corinto i Almardà mantenen un any més la Bandera Blava
L'Associació d'Educació Ambiental i del Consumidor (ADEAC) ha anunciat la relació de platges guardonades amb Bandera Blava per a este 2023. Tres platges de Sagunt mantenen este reconeixement: el Port de Sagunt, Corinto i Almardà.
El regidor de Platges de l'Ajuntament de Sagunt, Roberto Rovira, ha mostrat el seu orgull perquè les platges locals hagen renovat les seues banderes blaves: «Som un referent com a ciutat en salvament i socorrisme, però també en cura mediambiental de les nostres platges. Estos guardons són fruit d'un enorme esforç econòmic, però sobretot humà». A més, ha enaltit el treball de l'equip de salvament i socorrisme, al qual definix com «un equip que és referent a escala nacional i internacional». També ha agraït la labor de la Societat Anònima de Gestió (SAG), la Policia Local de Platges, els punts accessibles i els departaments d'Esports i Turisme.
Finalment, cal destacar que l'any passat les platges de Sagunt van obtindre 19 banderes o distintius. Almardà i el Port de Sagunt van aconseguir set banderes cadascuna: Bandera Blava, Qualitur, Q de Qualitat, ISO 9001, ISO 14001, ISO 170001 i Certificació Ambiental EMAS. Per la seua banda, la platja de Corinto va aconseguir cinc banderes: Bandera Blava, Qualitur, ISO 9001, ISO 14001 i Certificació Ambiental EMAS.
La programació festiva es prolongarà fins al 30 de juliol amb orquestres, musicals infantils, concerts tribut...
L'alerta estarà activa des de les 13 a les 21 hores en tot el litoral nord de València i els valors més alts s'esperen a l'interior
L'ampliació del monument de la pl. de l'Albereda del Port de Sagunt s'ha dut a terme amb la col·laboració d’APIPS