La programació cultural de la setmana oferix música llatina i una obra de Valle-Inclán
Els principals espectacles es desenvoluparan durant el cap de setmana a Sagunt i al Port de Sagunt
Es tracta d’una una proposta en la qual han participat al voltant de 50 membres de l'associació

Foto d'arxiu.
La Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt albergarà l’exposició Libertad, l’última proposta del Grupo Fotográfico ARSE. L'exposició es podrà visitar des del dimecres 3 fins al divendres 26 de gener, en horari de dilluns a divendres de 10 a 13 hores i de 16 a 21 hores. La inauguració serà el dia 3 a les 19 hores. Esta exposició forma part de la programació d'hivern de la delegació de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.
Segons el Grup Fotogràfic ARSE, la llibertat és un dels valors que afavorixen el desenvolupament personal ple i permet societats en les quals persones i grups s'expressen, s'organitzen i participen, sense sentir por de ser violentats. A més, afigen que és el dret que inclou poder prendre decisions, és un dret fonamental per a la vida tant en l'àmbit personal com en el social o polític, sempre que no es vulneren els drets d'altres persones.
Els principals espectacles es desenvoluparan durant el cap de setmana a Sagunt i al Port de Sagunt
A més, hi haurà servici d'autobús gratuït i música en directe, de la mà de la Unión Musical Porteña
Han estat premiades les obres en valencià de Jordi Casado en teatre, de Teresa Broseta en narrativa, i de Josep Micó en poesia