Ciència, Innovació i Universitat
Durant este fòrum de sostenibilitat l'alcalde de Sagunt va participar en la taula redona “Governar les Smart Cities: dades, intel·ligència artificial i nous models urbans”

La Corporació Municipal, el funcionariat, així com la ciutadania, han guardat un minut de silenci a les portes de l'Ajuntament de Sagunt, de la Tinència d'Alcaldia del Port de Sagunt i del Centre Cívic Antic Sanatori, en senyal de condemna i repulsa per dos nous presumptes casos d'assassinat masclista.
Lamentablement, divendres passat va ser assassinada per apunyalament una dona de 55 anys en el municipi de Caudete (Albacete), presumptament a les mans d'un home de 29 anys, qui va ser detingut posteriorment. Esta dona va perdre la vida en defensar a una altra dona que patia violència masclista.
Al mateix temps, i encara en fase d’investigació pels Mossos d´Esquadra, este cap de setmana s'ha trobat una parella de 40 anys, els cossos dels quals han sigut trobats carbonitzats en un cotxe en el municipi de Llagosta (Barcelona), i tot apunta que siga un nou crim per violència masclista, en el qual l'home s'hauria suïcidat després de presumptament haver assassinat la seua parella.
Durant este fòrum de sostenibilitat l'alcalde de Sagunt va participar en la taula redona “Governar les Smart Cities: dades, intel·ligència artificial i nous models urbans”
L'arqueòloga Carmen Aranegui Gascó ha dedicat una conferència al monument saguntí, peça central de l'exposició De la tragèdia grega a la comèdia romana: el teatre clàssic
La programació pública de l'Ajuntament s'estén des del dia 18 fins al 26 de setembre