El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
L'església de Santa María i el Grau Vell han sigut les fotografies més votades al Facebook i l’Instagram de @morvedreturismo amb l'etiqueta #ElMeuMorvedre

La delegació de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt ha donat a conéixer les imatges guanyadores del I Concurs de fotografia en línia del Camp de Morvedre, que ha tingut lloc de l'1 de juliol al 15 d'agost. Esta acció forma part del Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre, del qual és gestora.
Les imatges que més likes han rebut a les xarxes de @morvedreturismo han sigut, en Facebook, les gàrgoles de l'església de Santa María de Sagunt de @carmenguillenphotography, i en Instagram, la de l'alba al Grau Vell de @fotodeloqueveo.
En total han participat 130 fotografies en les que apareixen diferents recursos turístics de la comarca, com el Garbí, les marjals, les festes de Petrés, el port Siles de Canet, i els carrers d'Albalat dels Tarongers entre moltes més, i es poden veure amb l'etiqueta #ElMeuMorvedre.
La regidora delegada de Turisme, Natalia Antonino destaca «la gran participació entre residents i visitants i la qualitat de les imatges rebudes. Estes imatges motivaran, sens dubte, als qui ens seguisquen en xarxes a visitar la comarca. Agrair l'alta participació i donar l'enhorabona a les guanyadores».
En la web www.morvedreturismo.es es poden veure totes les imatges participants.
Cal destacar que el Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre està finançat per la Diputació de València, Turisme Comunitat Valenciana i l'Ajuntament de Sagunt.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+