El projecte 'IncluDiver Fest' de la Regidoria de Joventut i Infància ja està en marxa
Es tracta d'una iniciativa dirigida a persones dels centres ocupacionals de la ciutat
La pel·lícula, protagonitzada per Gina Lollobrigida, està programada per a hui, dilluns 26 de juny
L'associació cultural Nautilus projecta hui, dilluns 26 de juny, La mujer de paja a la Casa Municipal de Cultura a les 18.30. L'actriu principal d'esta obra cinematogràfica és Gina Lollobrigida, una intèrpret italiana morta recentment. L'accés a la pel·lícula del director britànic Basil Dearden és gratuït fins a completar l’aforament. La projecció de La mujer de paja forma part de la programació del departament de Cultura.
Este llargmetratge narra la història de Charles Ritchmon (Ralph Richardson), un magnat anglés de les finances que fa anys que està immobilitzat en una cadira de rodes i contrau matrimoni amb la seua infermera Maria (Gina Lollobrigida). Les noces les han tramades la mateixa Maria i Anthony (Sean Connery), un net del milionari.
Es tracta d'una iniciativa dirigida a persones dels centres ocupacionals de la ciutat
Es reforçaran els servicis de salvament i socorrisme, de la SAG i de la Policia Local per a garantir la seguretat i la neteja a les platges del municipi
El combinat local va ser amfitrió en la competició que es va celebrar el mes de maig passat al pavelló del Poliesportiu Municipol (internuclis), on va superar el Metasa BM La Jota