Iniciades les obres de millora de l'accessibilitat de l'entorn monumental del Castell i el Teatre Romà
Els treballs compten amb un pressupost total de 340.000 euros i s'estima que concloguen en quatre mesos

La delegació de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt ha programat la projecció de la pel·lícula “Papà sóc una zombi” que tindrà lloc este diumenge 13 de novembre, a partir de les 18 hores, en el Centre Cultural Mario Monreal. La pel·lícula, que es projectarà en valencià, s'emmarca dins del cicle de “Cinema Infantil”.
El film retrata la vida d'una adolescent gòtica que viu en una funerària i que un bon dia es converteix en morta vivent amb una meta en la vida-mort: lluitar contra el mal. Dirigida per Ricardo Ramón i Joan Espinach, el guió de Daniel Torres, la música de Manel Gil-Inglada i la fotografia i el repartiment a càrrec de Animació.
L'entrada és gratuïta, però existeixen limitacions en l'aforament. Està qualificada com: No recomanada a menors de 7 anys.
Els treballs compten amb un pressupost total de 340.000 euros i s'estima que concloguen en quatre mesos
El pressupost, que conté un capítol d'inversions de 13,12 milions, ha sigut aprovat amb els vots de l'Equip de Govern (PSOE i EU-PODEM) i el vot en contra de l'Oposició (PP, IP, VOX i COMPROMÍS)
Han sigut premiades les obres en valencià de Josep Julien en teatre i Francesc d’Assís Puigpelat en narrativa, mentre que el premi de poesia ha quedat desert