L'Ajuntament de Sagunt reconeix els recents èxits esportius d'Eric Miñana i Alicia Carrasquer
Tots dos esportistes pertanyen al club local Diverse Scooter Team i s'han proclamat campions d'Espanya en la modalitat Street



La delegació de Patrimoni Municipal ha començat hui a netejar la parcel·la ubicada en la Gerència, darrere de l’antic Economat, de la qual és propietari l’ajuntament. L’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el delegat de Patrimoni Municipal i de Sanitat, Javier Timón, han destacat la importància d’esta iniciativa en la visita que han realitzat este matí a les obres, a la que també ha assistit el regidor de l’Equip de Govern, Javier Raro. També es procedirà a reparar els trams de la tanca perimetral que ho necessiten.
Per a l’alcalde, han començat esta actuació per tres motius fonamentals: «En primer lloc, per dignitat, perquè no podia ser que estiguera tan abandonat este espai. En segon lloc, per seguretat, ja que hi ha vegetació que afecta les estructures dels edificis i per tant, havíem d’intervindre pel patrimoni industrial. I finalment, per lluitar contra les plagues». També ha ressaltat que esta intervenció permetrà posar de manifest les estructures que encara queden per rehabilitar i que l’ajuntament ha de comprometre’s a seguir posant en valor. «En definitiva, -afegix l’alcalde- considerem que era una intervenció necessària, que serà molt positiva i demostra una vegada més el compromís de l’ajuntament amb el nostre patrimoni industrial».

Tots dos esportistes pertanyen al club local Diverse Scooter Team i s'han proclamat campions d'Espanya en la modalitat Street
Les inscripcions per a esta activitat de la Regidoria de Serveis Socials finalitzen el dia 13
El jurat de ‘El somriure més bonic de Sagunt’ tria els negocis que seran premiats en la gala del 20 de novembre