Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

L'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, ha valorat el creixement demogràfic en 2016 de Sagunt i el Camp de Morvedre front al descens generalitzat de les grans ciutats valencianes. Fernández ha relacionat este augment amb les bones perspectives econòmiques de la ciutat i ha declarat que estes dades “assenyalen la tendència positiva en termes d'ocupació i de recuperació de Sagunt i del Camp de Morvedre”. En este sentit, segons ha manifestat l'alcalde, “Sagunt marca una tendència molt positiva en el conjunt del territori valencià”.
L'alcalde ha recordat que la reactivació “de la qual ja tenim moltes dades en termes d'augment del nombre d'afiliats a la Seguretat Social o disminució de la desocupació, respon a la perspectiva d'una ciutat que està sent de les més dinàmiques, que més està creixent i que majors oportunitats està oferint a la ciutadania i això té un reflex en l'augment de la població”.
Fernández ha manifestat que espera que amb l'estabilitat política actual “d'un equip de govern que ha aprovat per segon any consecutiu els pressupostos municipals i les empreses que en estos moments ja estan realitzant treballs per a instal·lar-se a Sagunt, esta tendència es consolide i augmente en el futur quan tinguem ja les dades definitives de 2017”. Segons l'alcalde, el principal objectiu que perseguix l'Equip de Govern, “no és el fet de créixer sinó el d'oferir oportunitats a la ciutadania no solament de Sagunt, sinó d'altres territoris i que puguen trobar la possibilitat de tindre un treball i de fer-se una vida a Sagunt”.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny