El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, s'ha reunit, telemàticament, este matí amb el director general d'Administració Local-Presidència de la Generalitat, Antoni Such, per a conéixer les diferents possibilitats d'actuació i establir una estratègia conjunta sobre els Fons de Recuperació a la Comunitat Valenciana.
Darío Moreno ha destacat la col·laboració amb la Generalitat Valenciana: «La Generalitat està des del primer dia, conjuntament amb els ajuntaments, intentant canalitzar al màxim els fons europeus, que és un dels grans reptes que tindrem les administracions durant els pròxims mesos».
L'alcalde ha manifestat que la reunió d'este matí ha anat en la línia de «poder tindre els projectes suficients per a poder donar el màxim d'ocupabilitat a eixos fons i assegurar-nos que revertixen en el benestar de la nostra economia i, per tant, de la nostra ciutadania». Ha sigut una reunió per a preparar el terreny, conéixer els diferents àmbits d'actuació en els quals està interessat l'Ajuntament i poder traçar una estratègia conjunta: «A partir d'ací, continuarem parlant, continuarem participant en totes les convocatòries que realitze la Generalitat Valenciana, perquè l'Ajuntament de Sagunt vol ser un referent en eixa ocupabilitat de fons europeus. Recordem que quants més projectes tinguem, més capacitat de tracció motora tindrem i, per tant, serà millor per a l'economia de la nostra ciutat, però per descomptat també de tota la comarca».
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+