Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña


Sagunt a Escena inaugura demà, dimarts 4 d'agost, la XXXVII edició amb dos espectacles gratuïts molt diferents entre si. A les 20 hores en la Glorieta el grup teatral La fam presentarà el seu treball The Wolves, un espectacle amb música en directe en el qual quatre brokers de Wall Street recorren els carrers a ritme de funky i on tindran una peculiar jornada laboral. El virtuosisme amb les xanques, els moviments coreogràfics i les accions al ritme de la bateria componen un espectacle de carrer que convertix al púbic en la seua major presa.
Continuarà esta jornada inaugural amb l'actuació a les 21.30 hores a la pujada al Castell del pianista Jorge Tabarés amb un concert que pretén retre homenatge a una de les pianistes més importants del segle XX, Alicia de Larrocha i al mateix temps presentar el CD Tribute to Alicia –publicat per KNS Classical- juntament amb una obra inèdita de la mateixa Alicia. El concert inclou també un cicle de cançons sobre poemes de Rubén Darío compost per a esta actuació a Sagunt a Escena per Jorge Tabarés i interpretat per Cristina Laia.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny