Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La 34a edició del festival Sagunt a Escena donarà començament durant el dia de hui, 18 de Juliol, amb l'espectacle Circant al Port de Sagunt i, demà, amb l'obra De Sukei a Naima en el Teatre Romà. Junt amb la programació teatral, també s'organitzaran diverses activitats artístiques que estaran presents durant el transcurs del festival.
D'una banda, l'associació cultural Saguntum Civitas oferirà una ambientació escènica amb una representació de personatges romans en el carrer Castell i als voltants del Teatre Romà, que tindrà lloc demà a les 21 h, una hora abans del començament de l'obra De Sukei a Naima. L'ambientació consistirà en el muntatge d'un Triclinium (sofà romà) on els intèrprets donaran la benvinguda als assistents a l'obra, i el públic podrà asseure's i fer-se fotografias. Esta posada en escena es repetirà els dies de la representació de les obres Troyanas i Calígula, així com el dia de clausura del festival.

Cal recordar que a Ciutat Vella hi haurà una exposició en les balcons de diferents edificis de la Tira de Dones, tal com afirma Tarazona “Sagunt a Escena és la proposta cultural que d'una manera potent més projecta Sagunt com a ciutat de cultura i ciutat patrimonial. És necessari que els col·lectius participen activament i ho facen seu. En esta edició, hi haurà una exposició de la Tira de Dons en un espai obert i pròxim, com és la pujada al Castell, que té com a lema "Futur". Han sigut 25 artistes, 25 dones, en més de 25 balconades que ompliran d'art Ciutat Vella i, de fet, l'associació de veïns de Ciutat Vella i altres col·lectius també han col·laborat activament”.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny