Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; i el regidor d'Innovació, Ciència i Universitat; Toni Iborra, participen en la jornada 'Innovació en les administracions locals'

L'Ajuntament de Sagunt ha sigut present hui, 18 d'octubre, en la jornada 'Innovació en les administracions locals' organitzada per Redit i la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme.
El municipi, de la mà de l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha exposat la seua experiència quant a la incorporació de la innovació en la gestió municipal. En esta línia, Moreno ha abordat iniciatives com la incorporació de càmeres que ajuden a recopilar informació útil per a la gestió del trànsit; les experiències de realitat augmentada i ficcions sonores per a conéixer el patrimoni històric i industrial de la ciutat; l'aplicació 'Sagunt en el teu mòbil', que permet a la ciutadania rebre informació de servici i comunicar incidències; o la utilització de drons per a reforçar la vigilància a les platges.
"Volem que la innovació siga l'eix vertebrador d'una ciutat capdavantera en servicis i infraestructures, però també apostem per la innovació per a la cura de les persones, promovent iniciatives que servisquen per a millorar la qualitat de vida de la població", ha expressat Moreno. Per la seua banda, el regidor d'Innovació, Toni Iborra, també present en la jornada, ha expressat que "Sagunt té un important compromís amb la R+D+i, prova d'això és la creació, per primera vegada, d'una regidoria d'Innovació, que, a més treballa estretament amb l'àmbit de la formació i la indústria".

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny