Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La regidoria de Memòria Històrica i Democràtica col·locarà una ofrena floral a les 12 hores en el monument dels jardins d’Ingruinsa

L'Ajuntament de Sagunt homenatjarà les víctimes de la Guerra Civil i la dictadura franquista el dijous 31 d'octubre a les 12 hores. Este acte, organitzat per la regidoria de Memòria Històrica i Democràtica, tindrà lloc en el monument situat als jardins d’Ingruinsa i consistirà en una ofrena floral.
El 31 d'octubre de cada any és el dia de record i homenatge a totes les víctimes del colp militar, la Guerra Civil i la dictadura franquista, en compliment de la Llei 20/2022, de 19 d'octubre, de Memòria Democràtica.
Des de l'Ajuntament de Sagunt es vol manifestar de manera pública i notòria el reconeixement de totes aquelles persones que per defensar valors d'igualtat, equitat, llibertat i justícia social van patir, individualment o col·lectivament, mal físic, moral o psicològic, danys patrimonials, o menyscabament substancial dels seus drets fonamentals, a conseqüència d'accions o omissions que constituïsquen violacions de les normes internacionals de drets humans i del dret internacional humanitari durant el període que abasta el colp d'estat de 18 de juliol de 1936, la posterior Guerra Civil i la dictadura franquista, incloent-hi el transcorregut fins a l'entrada en vigor de la Constitució espanyola de 1978.
El regidor de Memòria Històrica i Democràtica, Roberto Rovira, ha manifestat: "Es retrà homenatge als milers d'hòmens i dones d'Espanya que van comprometre la seua vida i la seua llibertat en la lluita per la democràcia i les llibertats, pilars de qualsevol societat basada en la convivència i en el respecte als drets humans, uns principis que ratifiquem en record i reconeixement a la seua aportació per a poder arribar al règim democràtic, de convivència i de pluralisme que hui gaudim".

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny