Turisme Sagunt entrega els distintius SICTED a 32 empreses que renoven el segell de qualitat enguany
La ciutat compta actualment amb 71 certificats que garantixen una experiència millorada i un alt nivell de satisfacció a visitants
Esta cita musical tindrà lloc demà, 26 de març, a les 19 hores a l'Església del Bon Succés

El Ensemble Fontegara interpretarà el seu concert Passió. La gran música polifònica de Tomás Luis de Victoria i els seus contemporanis per a Quaresma i Setmana Santa este dimarts, 26 de març, a les 19 hores a l'Església del Bon Succés. Esta cita musical forma part del cicle Sagunt in Excelsis i de la programació del departament de Cultura.
Davall la batuta de Raúl Mallavibarrena, esta agrupació musical començarà amb Vigilate, de William Byrd, i continuarà amb Stabat Mater, de Padilla; Responsorios del Jueves Santo, Amicus meus, Judas Mercator pesimus, Unus ex discipulis meis, Eram quasi agnus, Una hora i Seniores populi, de Tomás Luis de Victoria; Laudate Pueri a 5, de Monteverdi; Sitivit animam meam, de Cardoso; Versa et in luctum, de Lobo; Viri Galilei, de Pierluigi da Palestrina; i Ave Maria a 4, de Tomás Luis de Victoria.
El Ensemble Fontegara està format per les sopranos Carmina Sánchez i Lore Agustí; les alts Laia Cortés i Maria Morellà; els tenors Ariel Hernández i Fran Braojos; el baix Simón Millán; i el seu director, Raúl Mallavibarrena.
El Ensemble Fontegara va ser fundat per Raúl Mallavibarrena en 1993, que va prendre el nom de l’Ópera intitulada Fontegara, escrita per Silvestre Ganassi, sobre l'art de l'ornamentació en el segle XVI. Esta agrupació està formada per reconeguts especialistes en la interpretació de la música antiga amb instruments d'època i ha oferit nombrosos concerts en els més destacats festivals i auditoris espanyols, així com a Alemanya, Txèquia, Noruega, Polònia, Sud-amèrica, Mèxic i els Estats Units.
El seu director, Raúl Mallavibarrena, va començar els estudis musicals amb el seu pare Juan Bautista Mallavibarrena i es va especialitzar en el repertori dels segles XV al XVIII. A més de ser el fundador i director de l’Ensemble Fontegara, també ho és del grup Música Ficta, així com del segell discogràfic Enchiriadis, que ja comprén vint discos com a director musical i més de quaranta com a productor.
La ciutat compta actualment amb 71 certificats que garantixen una experiència millorada i un alt nivell de satisfacció a visitants
La multitudinària resposta dels col·legis i instituts de la ciutat confirma l'èxit d'esta iniciativa cultural de l'Ajuntament de Sagunt
Serà a les 17 hores i la ciutadania podrà seguir-lo a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial