Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña


Sagunt ha participat en l'assemblea general de la Red de Juderías de España-Caminos de Sefarad. Dilluns passat 6 de juliol, Sagunt va estar present de manera telemàtica en la 54a assemblea en la qual van participar les 22 ciutats que integren esta exclusiva xarxa.
La delegada de Turisme, Natalia Antonino, va participar en esta, contribuint en les decisions i en els passos a seguir en la difusió del patrimoni jueu. Antonino ha assegurat que «este any més que mai el treball conjunt amb la Red de Juderías està enfocat en la reactivació econòmica després de la crisi sanitària. Diverses empreses del municipi participaran en el desenvolupament d'accions per a la difusió del patrimoni jueu de la ciutat. A partir de mitjans de juliol i durant tot l'estiu es realitzaran diverses gimcanes en la jueria, com a punt de partida de la posada en valor d’este patrimoni». A més, ha recordat que al setembre continuaran les activitats per a la celebració de les Jornades de la Cultura Jueva Europea.
Des de març de 2019, Sagunt forma part de la Red de Juderías de España-Caminos de Sefarad, formada per municipis que compten amb un patrimoni jueu i que promouen projectes culturals, turístics i acadèmics. La pertinença a esta exclusiva xarxa, composta només per 22 ciutats, comporta una sèrie d'accions de difusió de la ciutat, sobretot del patrimoni jueu i, en este sentit, hui es difon un vídeo per xarxes davall el lema ‘Sagunt en 1 minut’.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny