El festival elrow arriba a Sagunt amb la seua edició especial de Halloween el 31 d'octubre
L'esdeveniment es desenvoluparà a l'espai internuclis de 14.00 a 02.00 hores i disposarà de tres escenaris

L'autor Sergi Durbà presentarà el pròxim divendres, 8 de novembre, a les 19 hores el seu llibre Colp a Colp. Glosses sobre pilota valenciana a l'aula 2 del Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt.
Durant l'esdeveniment intervindran l'autor de l'obra així com també el representant de la càtedra en Pilota Valenciana, Sebastià Giner, l'editora d'Edicions 96, Dolors Pedrós, i el regidor de Manteniment, Pepe Gil.
Colp a colp és un mostrari de paraules, expressions, dites i fraseologia genuïna que s’aixopluguen davall la protecció d’un glossari, és a dir, davall la protecció d’un conjunt de textos literaris breus que, en este cas, expliquen i divulguen algun aspecte de la pilota valenciana. No pretén ser un diccionari ni una obra terminològica. Res més lluny. Colp a colp s’endinsa en l’espontaneïtat del llenguatge popular que emana encara de la pilota i trasllada el vocabulari precís i metafòric dels carrers i dels trinquets valencians al paper imprés i a la memòria lingüística col·lectiva.

L'esdeveniment es desenvoluparà a l'espai internuclis de 14.00 a 02.00 hores i disposarà de tres escenaris
El pressupost base és de 168.204 € i el termini d'execució de les obres serà de 4 mesos
Des de l'1 de setembre les persones interessades podran optar a una visita gratuïta per a conéixer el Sagunt Sefardita