El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
En el col·loqui posterior a la projecció del documental estarà present la presidenta de l’Associació CIM Burkina Llanos Rodríguez, així com Carles Xavier López Benedí de la Tenda de Tot el Món

La Casa Municipal de Cultura (c/ Progrés) albergarà hui a les 18.30 la projecció organitzada per l'Asociación Cultural Nautilus del documental Tigernut: la patria de las mujeres íntegras, que tracta sobre una investigació que destapa una suposada trama internacional de corrupció i abusos de companyies europees que espolien recursos a l’Àfrica sobre la xufa, el nou ‘súper aliment’ de moda en les dietes saludables ecològiques i veganes de mig món. L'entrada és gratuïta i lliure fins a completar aforament.
Este esdeveniment compta amb la col·laboració del departament de Cultura i forma part de la seua programació de tardor.
Este documental, dirigit per Andoni Monforte i Eva Fernández, sobre una guerra comercial a escala mundial que s'ha deslligat pel control i distribució dels tigernuts (xufes), va ser rodat a Burkina Faso, Mali i Espanya, i descobrix que milers de famílies lluiten per trobar una solució justa després de 20 anys d'espoli sistemàtic de la seua terra i aspiren al cultiu de la xufa en condicions dignes i de sobirania alimentària, a través d'iniciatives com la cooperativa Mousso Faso.
Els drets d'autor han sigut cedits a diferents associacions vinculades amb Burkina Faso i Mali, com l'Associació CIM Burkina de València.
En el col·loqui posterior a la projecció del documental estarà present la presidenta de l’Associació CIM Burkina Llanos Rodríguez, així com Carles Xavier López Benedí de la Tenda de Tot el Món.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+