La Corporació Municipal de Sagunt es reunirà este dijous en el Ple ordinari de juliol
Serà a les 19 hores i la ciutadania podrà seguir-lo en directe a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial
Un total de 750 alumnes de secundària dels instituts públics de la localitat estan participant al programa Practica Salut, creat pel Consorci Xarxa Joves.net al que pertany la delegació de Joventut de l'Ajuntament de Sagunt. Les activitats formatives van començar el passat 19 d'octubre i finalitzaren el 18 de novembre i, estan sent impartides per per dos monitors formats i amb experiència en la matèria, a l'alumnat de primer a quart d'Educació Secundària Obligatòria (ESO) dels IES Maria Moliner, IES Eduardo Merello, IES Camp de Morvedre, IES Jorge Juan i IES Jaume I.
Aquestes xerrades - taller d'una hora de durada pretenen reflexionar sobre les conseqüències en la salut d'hàbits alimentaris, fent especial referència al desdejuni complet i al consum de fruites i verdures. A més a més, en algunes de les xarrades, l'alumnat ha elaborat el seu propi desdejuni equilibrat complint les recomanacions nutricionals triant els aliments més adequats.
Des de la regidoria de Joventut es duen a terme diferents campanyes de sensibilització en els centres, distribuïdes per trimestres. A més d'abordar la nutrició, també es tracten temes com la privadesa en xarxes socials o la seguretat en l'ús de dispositius mòbils.
Per a més informació, es pot consultar el blog https://practicasalut.wordpress.com/, així com la pàgina de Practica Salut en xarxes socials (Facebook i Twitter). També es pot telefonar al departament de Joventut de l'ajuntament.
Serà a les 19 hores i la ciutadania podrà seguir-lo en directe a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial
Després de l'elaboració d'un inventari d'infraestructures i equipaments, ben aviat acabarà la fase d'anàlisi de la visió sobre la matèria dels col·lectius locals implicats
Les mesures tenen com a objectiu vetlar per la seguretat de la ciutadania davant unes activitats que estan registrant cada vegada una major afluència de persones