Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La regidora de Cultura, Ana María Quesada, i el regidor d'Educació, Raúl Palmero, han visitat la ciutat italiana, agermanada amb Sagunt des de 1981

Un any més, l'Ajuntament de Sagunt ha estat present en les festes de La Targa, de la ciutat italiana de Cecina. Una delegació municipal, conformada per representants de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS), la regidora de Cultura, Ana María Quesada; i el regidor d'Educació, Raúl Palmero, ha viatjat este cap de setmana fins al municipi, agermanat amb Sagunt des de l'any 1981.
"Visitar Cecina en nom del nostre municipi sempre és un orgull i una responsabilitat", ha declarat la regidora de Cultura, Ana María Quesada. La responsable de Cultura a l'Ajuntament de Sagunt ha lamentat no haver pogut gaudir de la desfilada de La Targa, a causa d'un episodi de pluges intenses, però ha valorat com a "apassionant" trobar "tot el que unix Cecina i la nostra ciutat, dos municipis connectats pel Mediterrani, amb un passat comú i un desig d'avançar i millorar constantment. Hem aprofitat la visita per a estrényer llaços, especialment, en relació amb qüestions culturals", ha detallat.

Per part seua, el regidor d'Educació, Raúl Palmero, ha agraït "la recepció i el tracte dels responsables municipals de Cecina i els membres de La Targa". Així mateix, Palmero ha posat el focus en l'enfortiment de les relacions entre la ciutat italiana i Sagunt, especialment quant a les àrees de Cultura i Educació. "Explorarem la possibilitat de reforçar Erasmus+ entre Cecina i Sagunt", ha anticipat.
Al llarg de l'estada, a més de gaudir dels actes previstos dins de la programació festiva –entre ells el tradicional menjar oficial entre La Targa, la FJFS i representants institucionals o la nit de paelles–, la delegació municipal també va poder conéixer el Parc Arqueològic de San Vicenzino, que integra les restes d'una antiga ciutat romana que data del segle I a. C.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny