Sagunt presenta el programa de les festes patronals del nucli històric
L'Ajuntament i l'AC Penyes de Festes Patronals de Sagunt han exposat les variades activitats i espectacles que es duran a terme durant el mes de juliol
Unes 300 persones han assistit a les visites guiades organitzades per l'Ajuntament de Sagunt i Acció Ecologista-Agró en el programa “Descobreix el teu Patrimoni Natural”. L'objectiu ha sigut donar a conéixer el patrimoni natural del municipi, dins de les accions que s'estan duent a terme entorn de la candidatura de Sagunt Patrimoni de la Humanitat de la Unesco.
La regidora de Medi Ambient, Teresa García, ha assenyalat que la iniciativa “ha sigut tot un èxit, ja que han assistit famílies i gent de totes les edats, per la qual cosa ha sigut una gran oportunitat per acostar la riquesa natural del municipi a tota la ciutadania”.
En l'última visita, a la Marjal dels Moros, a més de la visita guiada de la marjal, l'alcalde Quico Fernández va donar a conéixer la iniciativa que s'ha iniciat des de l'Equip de Govern per sol·licitar una subvenció que permeta desenvolupar un projecte de rehabilitació del Grau Vell.
El programa “Descobreix el teu Patrimoni Natural” ha consistit en quatre visites durant els diumenges del mes de maig. El diumenge 7 es va organitzar una visita a la muntanya de Romeu, un exemple de muntanya litoral mediterrània, ple de pins, llentiscles, romaní i espígols. El diumenge 14 es va fer un recorregut pel riu Palància, on es va observar la vegetació de ribera i la relació de l'aigua del riu amb l'agricultura.
L'Ajuntament i l'AC Penyes de Festes Patronals de Sagunt han exposat les variades activitats i espectacles que es duran a terme durant el mes de juliol
Afirma que d'acord amb el que s'establix en l'Estatut d'Autonomia, l'ens públic ha d'exercir com a ferramenta per a la difusió i la normalització de la llengua pròpia
La Corporació Municipal ha aprovat una moció mitjançant la qual reafirma el seu suport a les persones que patixen Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA)