Sagunt concedix llicències per a 1.200 habitatges en el que va de 2026
La recaptació de l’ICIO aconseguix els 4,8 milions d'euros fins a setembre i supera ja la de qualsevol exercici complet dels últims tres anys
Els aficionats al teatre van tenir una cita ahir al Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt. La companyia de treball col·lectiu “el grup i la professora” va representar l'obra “Vivencias”, dirigida per Elvira Narbón.
L'obra teatral organitzada per l'Associació de Dones “Salut per a la Tardor”, estava inclosa dins de la programació d'activitats del Dia Internacional Contra la Violència de Gènere que organitza l'Ajuntament de Sagunt.
A l'acte van assistir la regidora delegada de la dona, Remei Torrent i el regidor delegat de Cultura, José M. Tarazona.

La recaptació de l’ICIO aconseguix els 4,8 milions d'euros fins a setembre i supera ja la de qualsevol exercici complet dels últims tres anys
La sessió plenària de l'Ajuntament de Sagunt està convocada a les 17 hores
La proposta de sensibilització està finançada per la Conselleria de Sanitat i consta de dos sessions (29 d'octubre i 19 de novembre)