CULTURA

Concert 'Música llatina', de Doña Manteca

Dissabte, 31 d'cotubre, a les 20 hores al Centre Cultural Mario Monreal. Entrada: 7 €

La programació tardorenca de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt oferix l'espectacle Música llatina, de Doña Manteca. L'esdeveniment musical es podrà gaudir el dissabte, 31 d'octubre, a les 20 hores en el Centre Cultural Mario Monreal. Té una duració de 60 minuts i l'entrada costa 7 euros.

Doña Manteca és un grup musical valencià format per Paula Almendros, Elena Almendros i Empar Mora. El projecte va nàixer amb la idea de reinterpretar la música d'ahir i de hui a través d'un particular filtre sonor que caracteritza al trio. En directe, les integrants intercanvien constantment instruments i rols, mantenint sempre la presència de les tres veus com a eix central.

Des de 2023, Doña Manteca ha oferit més de 50 concerts per tota Espanya, a més d'haver participat en diferents festivals i esdeveniments culturals de reconegut nivell. En 2024 van llançar el disc 'Presente' i, este 2026, han llançat el seu nou treball discogràfic 'Dulce y salado'.