Inscripcions Revolta Verda, un grup d'oci sobre ecologia
El termini per a inscriure els teus fills i filles a esta iniciativa mediambiental acaba el dilluns 12 d'octubre
El pregó de la periodista local Marián Romero obrirà este divendres la programació, que continuarà el dissabte amb el tradicional Alardo

Les festes de Moros i Cristians de Sagunt donaran principi este divendres, 25 de setembre, amb un programa que omplirà els carrers del municipi de música, pólvora i tradició durant tot el cap de setmana.
La programació comença a les 19.45 hores amb el recorregut de les comparses pel carrer Camí Reial, com a preludi del Pregó, que tindrà lloc a les 20.30 hores des del balcó de l'Ajuntament i serà a càrrec de la periodista local Marián Romero. Posteriorment, a partir de les 21.30 hores, se celebrarà el sopar d'olla en la plaça Cronista Chabret i el lliurament dels premis culturals. La jornada finalitzarà amb l'actuació de l'orquestra En Bucle Covers, que amenitzarà la nit fins a les 3.00 hores.
El dissabte, 26 de setembre, arribarà un dels actes més característics de les festes, el Alardo. Els festers i les festeres es concentraran a les 18.30 hores en la plaça Cronista Chabret, al costat de l'Ajuntament, i a les 19.00 hores iniciaran el recorregut disparant els seus trabucos i acompanyats de música. La desfilada recorrerà el carrer Camí Reial, la plaça Antiga Moreria i el carrer Els Horts fins a arribar al Terraet de la plaça Cronista Chabret.
El termini per a inscriure els teus fills i filles a esta iniciativa mediambiental acaba el dilluns 12 d'octubre
El concert serà gratuït i se celebrarà el divendres 9 d’octubre a l’esplanada d’Internúcleus
El dimecres 7 d'octubre a les 19 hores al Casal Jove del Port de Sagunt