Teatre 'Entre el cielo y la tierra'
El dissabte 27 de juny a les 20 hores al Centre Cultural Mario Monreal
El dijous 21 de maig de 18.00 a 20.00 hores
El Campus Obert a la Ciutadania celebrarà una jornada de portes obertes el dijous 21 de maig de 18.00 a 20.00 hores a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt (carrer Progrés, 9) amb una variada programació.
L'esdeveniment començarà amb un ball en línia a les portes de l'edifici al qual seguirà una performance a càrrec de l'alumnat de ball de saló. A les 18.15 hores, el regidor d'Educació, Raúl Palmero, inaugurarà l'acte i posteriorment es lliuraran els diplomes dels tallers d'experiències compartides per a Bárbara Sánchez Suárez per Atmósfera floral, a Vicente Ortín Lorente per Pintar fotografías IV i a Amparo Ruiz Pérez per Pintar flores con la técnica del pastel IV.
També hi haurà exposicions dels tallers de ceràmica, dibuix i pintura i boixets, i fins a les 19.00 hores un taller demostratiu d'esta disciplina.

El dissabte 27 de juny a les 20 hores al Centre Cultural Mario Monreal
El divendres 26 de juny a les 20.30 hores a la Casa Municipal de Cultura
Del divendres 19 al diumenge 21 de juny al Grau Vell