Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La Xarxa de Municipis Actius pel Valencià de la Plataforma per la Llengua l'ha elegit per a participar a la Trobada ImpliCat amb una ponència exposant la seua labor

La Xarxa de Municipis Actius pel Valencià (ImpliCat) de la Plataforma per la Llengua ha elegit el Gabinet de Promoció del Valencià de l'Ajuntament de Sagunt com a exemple de bones pràctiques quant a normalització lingüística. ImpliCat fou creada l'any 2023 amb l'objectiu d'impulsar polítiques lingüístiques municipals, compartir experiències d'èxit i generar sinergies que ajuden a normalitzar l'ús de la llengua pròpia als pobles i ciutats d'arreu del domini lingüístic.
Per tal motiu, el personal tècnic del Gabinet participarà el pròxim divendres 8 de maig en la primera Trobada ImpliCat, que tindrà lloc a Vila-real, en la taula redona Bones pràctiques municipals: exemples reals amb les oficines d'Alcoi, Vila-real, l'associació local Socarrats i la Diputació de València. El fil conductor de la ponència elaborada per Sagunt gira entorn del relligament de la llengua a la identitat, de la col·laboració a la creació de nous parlants i sobre com les campanyes pròpies que elabora l'Ajuntament de Sagunt van en eixa direcció.
Per a la regidora del Gabinet de Promoció del Valencià, Patrícia Sánchez, “este reconeixement posa en valor una labor constant i compromesa per fer del valencià una llengua viva, útil i present en el dia a dia de la ciutadania”. L'edila afegix: “Des de Sagunt entenem la normalització lingüística com una eina de cohesió i d'identitat. El Gabinet de Promoció del Valencià mereix tot el reconeixement pel treball rigorós, constant i compromés que desenvolupa. Des de la regidoria continuarem apostant per una llengua viva i present en tots els àmbits de la vida pública”.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny