Sagunt acull la Trobada d'Escoles en Valencià, els Premis Sambori i el FesCamp
Estes iniciatives promouen i defensen l'ús del valencià, omplint els carrers de tots dos nuclis d'activitats festives

El departament d'Arxiu i Biblioteques de l'Ajuntament de Sagunt programa el taller d'animació lectora de la Tenda Tot el Món “Las tres mellizas marcan un gol”, que tindrà lloc divendres que ve, 12 de febrer, a partir de les 18 hores, en la Biblioteca del Centre Cívic de Port de Sagunt.
Amb el taller, dirigit a xiquets i xiquetes de més de 6 anys d'edat, la Tenda Tot el Món proposa una aventura protagonitzada per les tres bessones. A través d'aquest famós conte s'explicarà als xicotets la diferència entre el treball digne i el que abusa de les persones, i en particular, el treball infantil. Ressalta el dret fonamental dels xiquets i xiquetes a l'educació.
Els xiquets d'educació primària que vulguen assistir a aquest taller hauran d'apuntar-se prèviament en la Biblioteca del Centre Cívic.
Estes iniciatives promouen i defensen l'ús del valencià, omplint els carrers de tots dos nuclis d'activitats festives
Les infraccions lleus comporten multes d'entre 60 i 600 euros, mentre que les greus poden ser de fins 6.000 euros
El municipi canadenc cerca aprendre de l'experiència a Sagunt per a afrontar l'arribada de la seua pròpia planta de bateries, a més d'explorar oportunitats de col·laboració econòmica, formativa i cultural