Es modifiquen els actes dels Reis d’Orient 2026 per la previsió de l’oratge
Les cavalcades se suspenen i se substituiran per recepcions a la Casa Municipal de Cultura i a l'Auditori Joaquín Rodrigo. El Mercat de Reis també se suspén

Dos concerts de 'soul' posen punt final al festival Ressona. Dissabte que ve 26 d'agost BSoul actuarà a les 20.00 hores en la pujada al Castell i en l'escenari de l’Off Romà, a les 21.00 hores, serà el torn de Soul Docks. Tots dos concerts seran gratuïts.
L'Ajuntament de Sagunt i el col·lectiu de promoció cultural Sagunt Reviu organitzen la iniciativa cultural Ressona que comprén esdeveniments teatrals i musicals complementaris a la programació oficial de Sagunt a Escena. Es tracta d'actuacions gratuïtes que es repartixen entre la pujada al Castell i l'escenari de l’Off Romà, durant el mes d'agost i fins a la clausura de Sagunt a Escena.
En l'organització de Ressona participen les regidories de Cultura, Turisme, Joventut, Festes i Igualtat de l'Ajuntament de Sagunt, amb la col·laboració de l’Institut Valencià de Cultura i l’Agència Valenciana de Turisme, de la Generalitat Valenciana.
Les cavalcades se suspenen i se substituiran per recepcions a la Casa Municipal de Cultura i a l'Auditori Joaquín Rodrigo. El Mercat de Reis també se suspén
L'objectiu del taller és afavorir el desenvolupament personal i l'enfortiment de competències digitals de les participants
L'alerta comença demà, diumenge 28 de desembre, a les 7 hores i estarà activa fins les 23.59 hores