El 9 d'Octubre, protagonista de l'agenda cultural de la setmana
El tradicional Mercat Medieval i l'actuació de l'orquestra Panorama són alguns dels al·licients de la setmana
Amb l'ànim que els comerços i les parades del mercat interior i exterior no perden la jornada, així com de facilitar l'assistència a la clientela, la delegació de Comerç i Mercats ha decidit que este 8 de desembre es puga muntar i obrir

La delegació de Comerç i Mercats de l'Ajuntament de Sagunt anuncia que dimecres que ve, 8 de desembre, festivitat de la Immaculada Concepció, se celebrarà de manera extraordinària el mercat dels dimecres del nucli de Sagunt, igual que la resta de setmanes, malgrat ser festiu.
El departament dirigit per la regidora Ana María Quesada atén així les peticions de la Unió de Venedors Ambulants de Sagunt i Port de Sagunt, l'Associació de Detallistes del Mercat de Sagunt i l'Associació de Venedors del Mercat del Port de Sagunt. D'esta manera, s'obrirà amb caràcter extraordinari el mercat interior i es muntarà l'exterior en el seu horari i emplaçament habituals.
«Entenem que hem de respondre a estes demandes i també com a servici a tota la ciutadania», ha manifestat l'edil, que ha confirmat que «hi haurà mercat el dimecres, dia 8, a Sagunt, tal com es realitza cada dimecres de l'any». En este sentit, Quesada ha avançat que hi haurà disposició de personal en horari especial i des de la seua delegació s'oferiran «tots els servicis com en qualsevol mercat dels dimecres».
Esta decisió possibilitarà i facilitarà a la ciutadania la realització de les seues compres. D'igual manera, d'altra banda, es dona també l'oportunitat als comerços, tant del mercat interior com de l'exterior, de no perdre un dia de vendes ni els ingressos associats a la jornada setmanal d'obertura.

El tradicional Mercat Medieval i l'actuació de l'orquestra Panorama són alguns dels al·licients de la setmana
Un total de 2.103 persones han participat en la votació, que ha permés seleccionar actuacions relacionades amb col·legis, parcs infantils, condicionament climàtic, zones d'ombra, un parc i pistes de ping-pong
La suspensió de les classes afectarà les activitats del matí i la resta de mesures es mantindran en vigor fins a la fi de l'alerta per pluges