Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

Moment del simulacre.
El servei de salvament i socorrisme de l'Ajuntament de Sagunt, en col·laboració amb agents de la Policia Local, ha realitzat hui a les 12 hores un simulacre d'emergència de rescat aquàtic en l'espigó nord de la platja de Port de Sagunt. L'objectiu del simulacre ha sigut comprovar l'eficàcia dels diferents cossos de seguretat i sanitaris a l'hora de coordinar-se en una actuació d'aquest tipus. En el simulacre han participat cinc policies locals i sis membres de l'equip de salvament.
El simulacre d'intervenció ha començat quan un dels socorristes, situat en la torre 3 enfront de Ciudadmar, ha donat l'avís que una dona feia senyals de socors dins de l'aigua. Un minut i sis segons després va arribar a la seua posició una moto d'aigua amb un socorrista i el patró, i deu segons després van arribar a la platja la policia, un metge i el coordinador. Ràpidament es va traslladar a la víctima a la riba, on se li van mesurar els signes vitals i se li va practicar la respiració *cardiopulmonar. Quatre minuts després de l'avís, l'ambulància va arribar i la dona va ser traslladada a ella.
“Aquests simulacres són necessaris per a comprovar la correcta preparació i la rapidesa de resposta dels serveis de socorrisme davant una eventual emergència. Així comprovem que tots els recursos, tant materials com a humans, s'usen de forma adequada i amb la rapidesa necessària per a salvar vides i evitar accidents”, ha declarat el regidor delegat de Turisme i Platges, Pablo Abelleira.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny