Iniciades les obres de millora de l'accessibilitat de l'entorn monumental del Castell i el Teatre Romà
Els treballs compten amb un pressupost total de 340.000 euros i s'estima que concloguen en quatre mesos


Es tracta d'una sessió de Bebeteca per nadons, dirigit a bebès a partir dels 8 als 36 mesos, i també per als pares. A manera de taller d'animació lectora, hi haurà contes, jocs, cançons i altres sorpreses. Aquesta tindrà lloc a les 17.30 hores en la Biblioteca Cronista Chabret. Les places són limitades i és necessari inscriure's prèviament en la Biblioteca.
I, d'altra banda, el mateix 20 de gener, a les 18 hores es presenta, en la Biblioteca del Centre Cívic, Nordiska i la màgia de les seues criatures. Un viatge extraordinari als confines de la Terra pilotat per Tania Muñoz, que traslladarà als més xicotets, a través d'històries i personatges mitològics, a diferents cultures com la dels pobles inuits o els víkings. En aquest cas l'activitat està dirigida a xiquets i xiquetes d'entre 6 i 8 anys.
Els treballs compten amb un pressupost total de 340.000 euros i s'estima que concloguen en quatre mesos
El pressupost, que conté un capítol d'inversions de 13,12 milions, ha sigut aprovat amb els vots de l'Equip de Govern (PSOE i EU-PODEM) i el vot en contra de l'Oposició (PP, IP, VOX i COMPROMÍS)
Han sigut premiades les obres en valencià de Josep Julien en teatre i Francesc d’Assís Puigpelat en narrativa, mentre que el premi de poesia ha quedat desert