Sagunt presenta el programa de les festes patronals del nucli històric
L'Ajuntament i l'AC Penyes de Festes Patronals de Sagunt han exposat les variades activitats i espectacles que es duran a terme durant el mes de juliol
Les entrades tenen un preu de 10 euros i es poden adquirir, de manera anticipada, en les oficines de la Lira Saguntina els dilluns, dimecres i dijous de 17 a 21 hores. També es podran comprar el mateix dia del concert en les taquilles de l'Auditori al mateix preu.
El concert destaca perquè la música és interpretada en directe per l'orquestra, creant una atmosfera especial i irrepetible. Cada concert és únic entre els vocalistes, el públic i l'orquestra tocant les cançons de Mecano en versió simfònica, alguna cosa que probablement mai han vist ni escoltat.
A més, el concert de Sagunt alberga una novetat: fins ara, tots els concerts d'Eterno Mecano havien sigut amb banda musical. És, per tant, la primera vegada que este espectacle el realitza una orquestra simfònica.
Durant hora i mitja, es recordaran les mítiques cançons d’este conegut grup espanyol: Hoy no me puedo levantar, Me colé en tu fiesta, Cruz de Navajas, Me cuesta tanto Olvidarte… fins arribar a un total de 20 de les cançons més populars de Mecano. Un espectacle de bona música en el qual el públic no es podrà resistir a cantar les cançons d'Eterno Mecano.
L'Ajuntament i l'AC Penyes de Festes Patronals de Sagunt han exposat les variades activitats i espectacles que es duran a terme durant el mes de juliol
Afirma que d'acord amb el que s'establix en l'Estatut d'Autonomia, l'ens públic ha d'exercir com a ferramenta per a la difusió i la normalització de la llengua pròpia
La Corporació Municipal ha aprovat una moció mitjançant la qual reafirma el seu suport a les persones que patixen Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA)