
El departament de Turisme ha mantingut al llarg del dia de hui en la Fira Internacional de Turisme (FITUR), una sèrie de reunions amb el diputat de Turisme, Jordi Mayor, i amb el president de la Diputació de València, Toni Gaspar, amb l'objectiu de parlar del Pla de Dinamització i Governança Turística, així com de les línies que es duran a terme enguany. També s'han mantingut reunions en els diferents estands amb empreses especialitzades.
La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha explicat que durant la trobada mantinguda s'han abordat qüestions relatives a la quarta anualitat del Pla de Dinamització i Governança Turística, dotat d'un total de 150.000 euros, dels quals la Diputació Provincial de València, Turisme Comunitat Valenciana i l'Ajuntament de Sagunt aporten a parts iguals 50.000 euros per entitat, segons ha recordat.

Les línies que s'han tractat i en les quals s'actuarà han sigut les sendes ecoturístiques i la Via Verda Port de Sagunt-Ojos Negros; el foment de la gastronomia dins del Camp de Morvedre; així com continuar desenvolupant el catàleg de producte elaborat l'any anterior amb la finalitat de continuar donant-li promoció i publicitat.
«Estes línies van d'acord amb els diferents plans en els quals estem treballant, que Turisme Comunitat Valenciana ens marca i als quals ens adherim», ha indicat la regidora, en referència a algunes de les accions que s'estan duent a terme des de l'Ajuntament de Sagunt com el Pla Estratègic, el Pla Econòmic, plans d'accessibilitat i de sostenibilitat i pel que fa a tecnologies de la informació, entre d'altres.

En allò respectiu a les reunions en estands amb empreses especialitzades en noves tecnologies aplicades al turisme, Natalia Antonino ha puntualitzat que s'han revisat les conclusions del Pla de Destinació Turística Intel·ligent i s'han marcat unes línies d'actuació a futur per als pròxims anys.
«Estem contactant amb empreses especialitzades en noves tecnologies, en aplicacions i en diferents aspectes del Pla de Destinació Turística Intel·ligent per a posar en marxa totes eixes accions que ha donat com a resultat», ha avançat la edil. «Estes reunions s'han realitzat per a anar perfilant totes estes actuacions que realitzarem durant enguany», ha agregat.
Ja a la vesprada, es mantindrà una reunió en la qual es tractarà amb la Generalitat Valenciana l'assumpte de les platges i la costa accessible. Segons ha avançat la regidora, des del Departament de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt es pretén «tindre participació» a nivell autonòmic amb la finalitat de posicionar les platges accessibles del municipi que van obtindre premi en este àmbit amb Thyssen.
