El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

Dimecres que ve, 17 de febrer, a les 17 hores l'Equip de Govern de l'Ajuntament de Sagunt presentarà el projecte de pressupost municipal de 2021 a la ciutadania en una audiència pública que s'ha convocat telemàticament a causa de la situació de pandèmia per la Covid-19. Els veïns i veïnes, així com les diverses associacions i entitats, podran seguir el desenvolupament de la mateixa per internet a través del següent enllaç del següent enllaç Audiència Pública
Una vegada exposades les línies principals del pressupost, les persones interessades podran participar en l'audiència pública formulant preguntes o exposant els suggeriments que creguen oportuns. Per a participar hauran d'enviar la seua sol·licitud de participació a través d'un correu electrònic a partir del dia 16 i també durant l'Audiència Pública indicant el seu nom complet, DNI, i número de telèfon a través del qual participaran, a: participaciople@aytosagunto.es. Durant el torn de paraula previst en la presentació del pressupost 2021 rebran una trucada telefònica a través de la qual se'ls donarà accés a la sessió telemàtica de l'audiència pública.
L'audiència pública s'emmarca en el procés de participació obert sobre els comptes municipals per al present exercici, que s'ha iniciat ja amb la reunió telemàtica del Consell Econòmic i Social de la ciutat i amb la presentació de l'avantprojecte de pressupost en la Comissió d'Economia i Organització Municipal en la seua reunió d'ahir. Reunions que es repetiran una vegada estudiat el pressupost per part dels seus integrants.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+