Sagunt presenta el programa de les festes patronals del nucli històric
L'Ajuntament i l'AC Penyes de Festes Patronals de Sagunt han exposat les variades activitats i espectacles que es duran a terme durant el mes de juliol
Els 75 estudiants seleccionats en el programa “La Dipu et Beca” s'han incorporat hui als diferents departaments municipals per a realitzar pràctiques durant els mesos de juliol i agost. Són estudiants de cicles formatius mitjans i superiors, grau o màster, que tindran un horari de 25 hores setmanals i rebran una remuneració de 500 euros mensuals.
L'alcalde de Sagunt, Francesc Fernàndez, juntament amb el regidor delegat de Personal, Sergio Moreno, han donat la benvinguda al saló de plens de l'Ajuntament als 75 nous becaris que participaran en la setena edició d'este programa.
En esta nova edició de “La Dipu et Beca”, promoguda i finançada de forma conjunta per la Diputació de València i l'Ajuntament de Sagunt, el pressupost destinat al programa ascendeix a 75.000 €, i ja són més de 500 els estudiants que han pogut formar-se en el consistori, en totes les edicions d'este programa de beques.
A l'acte de rebuda, l'alcalde ha donat la benvinguda als becats i els ha expressat que és una bona oportunitat per a adquirir experiència i posar en pràctica molts dels coneixements adquirits amb la seua formació acadèmica, al mateix temps que coneixen de manera directa el funcionament dels serveis municipals. Els estudiants s'han incorporat a les diferents àrees d'activitat municipal: l'àrea de Presidència i Govern Interior, la d'Economia i Finances, Benestar Social, Política Territorial i Sostenibilitat, l'àrea d'Infraestructures i, finalment, l'àrea de Cultura, Educació i Esport.
Francesc Fernàndez ha remarcat la importància d'estes pràctiques que porten ja realitzant-se set anys, tant per al desenvolupament personal i formatiu dels estudiants, com per al propi funcionament de l'Ajuntament durant els dos pròxims mesos.
L'Ajuntament i l'AC Penyes de Festes Patronals de Sagunt han exposat les variades activitats i espectacles que es duran a terme durant el mes de juliol
Afirma que d'acord amb el que s'establix en l'Estatut d'Autonomia, l'ens públic ha d'exercir com a ferramenta per a la difusió i la normalització de la llengua pròpia
La Corporació Municipal ha aprovat una moció mitjançant la qual reafirma el seu suport a les persones que patixen Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA)