Ix a licitació la instal·lació i el manteniment de 24 desfibril·ladors en espais municipals
La licitació també inclou el manteniment dels 17 DESA que són propietat de l'Ajuntament i que ja estan situats en diversos edificis
Després de revalidar el subcampionat del món individual i el campionat del món per equips en les categories U-16 i U-21 de pesca amb canya

L'Ajuntament de Sagunt ha rebut este matí en el Consistori l'esportista de pesca, Lucía Romero, després de revalidar el subcampionat del món individual i el campionat del món per equips en les categories U-16 i U-21 de pesca amb canya, en el recent campionat del món celebrat en la localitat francesa de la Tremblade.
A més d'estos èxits, també ha aconseguit el tercer trofeu per pescar el major nombre de peces durant la competició, una prova que va comptar amb més d'una trentena de participants de les quals únicament dos eren dones. En este sentit, Lucía Romero va ser guardonada en la passada Gal·la de l'Esport com la millor esportista novella.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha destacat que com a regidor d'Igualtat «estic especialment content que sigues una dona en un esport altament masculinitzat i que estigues en eixe nivell tan alt. És un motiu d'orgull i d'inspiració per a molta gent. A més, després de rebre't diverses vegades a l'Ajuntament, veiem una carrera cada vegada més consolidada i demostra el teu fort potencial».
El regidor d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón, ha indicat que «tots i totes coincidim a afirmar que per a qualsevol esportista suposa una enorme dificultat aconseguir un èxit a nivell mundial, a causa del sacrifici i a la voluntat que cal dedicar».
A més, Timón ha assenyalat que «encara resulta més inabastable, tornar a repetir la mateixa gesta, cosa que només està reservat per a les esportistes amb un gran talent com el teu. Per tant, has deixat de ser una promesa de l'esport per a convertir-te en una autèntica realitat, capaç de superar les dificultats d'un oceà com l'Atlàntic per les seues fortes marees i condicions adverses, gràcies a la teua gran capacitat de superació». D'altra banda, Lucía Romero ha agraït el reconeixement i ha assenyalat que espera «seguir així en les pròximes competicions».

La licitació també inclou el manteniment dels 17 DESA que són propietat de l'Ajuntament i que ja estan situats en diversos edificis
La manifestació del Dia Internacional per l'Eliminació de la Violència cap a les Dones serà el 25 de novembre
L'actuació es desenvoluparà en dos fases entre 2026 i 2027 i inclourà la renovació de les infraestructures hidràuliques i la reurbanització dels tres carrers mitjançant el model de plataforma única