Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

Este matí l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha assistit a una reunió en l'empresa Zuvamesa acompanyant al president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, juntament amb la regidora delegada de Promoció econòmica i Industrial, María José Carrera. Esta reunió ha servit perquè Zuvamesa presentara quins són els seus projectes a curt i mitjà termini i, a continuació, tots els membres han realitzat una visita a la fàbrica on han pogut visualitzar tots els processos que realitzen amb les taronges. Durant la visita han estat presents també els regidors de l'Equip de Govern Pepe Gil i Roberto Rovira
L'alcalde de Sagunt Darío Moreno ha assenyalat que més enllà que en el nostre municipi hi haja moltes empreses «crec que és especialment important que realment coneguem els projectes que hi ha darrere de cadascuna d'eixes empreses. En este sentit, Zuvamesa presenta un projecte d'economia circular perquè la fàbrica realment no genere cap tipus de residus, és a dir, que aprofitem tot de la taronja. Això realment és un model a seguir que podíem exportar a molts altres llocs i és una mica del que ens hem de sentir orgullosos». Així mateix, Moreno ha destacat la labor de divulgació que ha de realitzar l'Ajuntament de Sagunt «de la bona faena que s'està fent per part de les empreses de millora de l'eficiència, de reducció de la contaminació i de reducció de la petjada de carboni. Hem de col·laborar perquè la ciutadania conega i, per descomptat iniciatives i projectes tan interessants com el que planteja Zuvamesa crec que és una cosa molt positiva que l'Ajuntament explique, participe i col·labore en la mesura que siga possible precisament perquè eixe model cale i es puga reproduir en altres sectors i en altres indústries».



La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny