L'alcalde i la regidora de Vivenda coneixen de primera mà l'avanç de la construcció de 267 vivendes al Port de Sagunt
La promotora Metrovacesa té en marxa dos promocions de 157 i 110 pisos respectivament en les zones pròximes a l'IES núm. 5
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, s'ha reunit hui amb el ministre de Cultura i Esport, José Manuel Rodríguez, per a exposar les deficiències del Teatre Romà i del Castell.
Moreno ha catalogat la reunió de «molt productiva». En primer lloc, l'alcalde ha tractat l’asusmpte de les obres inacabades del Teatre Romà, ja que «porten pendents massa anys», però un altre dels assumptes importants ha sigut l'estat d'abandó del Castell. «Hem pogut mostrar-li imatges i parlar de quins creiem que són els següents passos a seguir. Volem que s'implique l'Ajuntament en la presa de decisions atés que som nosaltres precisament els qui més podem percebre quines són les deficiències d'esta gran infraestructura», ha assegurat Moreno.
Una vegada exposades les preocupacions, el ministre ha recollit tota la documentació presentada per l'alcalde i ha anunciat que en els pròxims mesos realitzarà una visita a Sagunt «per a conéixer de primera mà el problema» i que el seu equip es posarà ja a treballar «per a poder començar a donar solucions a este problema històric que té la nostra ciutat», ha explicat el primer edil.
Finalment, Moreno espera veure «un canvi de rumb i, a partir d'ací, passos en la bona direcció per a col·locar el Castell de Sagunt exactament on es mereix, que és ser una joia arquitectònica i històrica del nostre país al més alt nivell».
La promotora Metrovacesa té en marxa dos promocions de 157 i 110 pisos respectivament en les zones pròximes a l'IES núm. 5
L'alcalde de Sagunt i el regidor d'Activitat Física, Salut i Esports s'han reunit amb la junta directiva del club
La votació estarà oberta fins al dimarts 30 de setembre