L'Ajuntament de Sagunt amplia la xarxa SaguntWiFi amb nous punts gratuïts d'accés a internet en edificis municipals
La iniciativa cerca facilitar l'accés a servicis digitals i avançar en la democratització de l'accés a internet de la ciutadania

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, s'ha reunit hui amb el ministre de Cultura i Esport, José Manuel Rodríguez, per a exposar les deficiències del Teatre Romà i del Castell.
Moreno ha catalogat la reunió de «molt productiva». En primer lloc, l'alcalde ha tractat l’asusmpte de les obres inacabades del Teatre Romà, ja que «porten pendents massa anys», però un altre dels assumptes importants ha sigut l'estat d'abandó del Castell. «Hem pogut mostrar-li imatges i parlar de quins creiem que són els següents passos a seguir. Volem que s'implique l'Ajuntament en la presa de decisions atés que som nosaltres precisament els qui més podem percebre quines són les deficiències d'esta gran infraestructura», ha assegurat Moreno.

Una vegada exposades les preocupacions, el ministre ha recollit tota la documentació presentada per l'alcalde i ha anunciat que en els pròxims mesos realitzarà una visita a Sagunt «per a conéixer de primera mà el problema» i que el seu equip es posarà ja a treballar «per a poder començar a donar solucions a este problema històric que té la nostra ciutat», ha explicat el primer edil.
Finalment, Moreno espera veure «un canvi de rumb i, a partir d'ací, passos en la bona direcció per a col·locar el Castell de Sagunt exactament on es mereix, que és ser una joia arquitectònica i històrica del nostre país al més alt nivell».
La iniciativa cerca facilitar l'accés a servicis digitals i avançar en la democratització de l'accés a internet de la ciutadania
La Xarxa de Municipis Actius pel Valencià de la Plataforma per la Llengua l'ha elegit per a participar a la Trobada ImpliCat amb una ponència exposant la seua labor
Representants municipals i veïnals han acompanyat el representant del Ministeri per a constatar l'avanç dels treballs en Almardà, Corint i Malva-rosa