L'escriptora saguntina Rosario Raro presenta 'El cielo sobre Canfranc'
L'associació cultural Nautilus celebra este esdeveniment literari durant la vesprada d'este dilluns 5 de juny
Per la seua banda, la delegada d'Esports, Tania Ortiz, també els ha felicitat pels seus triomfs i ha mostrat el seu reconeixement per l'esforç i la dedicació dels esportistes, les famílies i els membres del club. Així mateix, els ha reiterat el suport de l'administració.
Concretament, l'alcalde de Sagunt i la delegada d'Esports van lliurar una insígnia amb l'escut del consistori al gimnasta Álvaro Pradas Salvador, que va participar en el “Campetonato d'Espanya Individual Masculí” que es va celebrar del 21 al 23 de novembre de 2014 a Castelló. Álvaro, que va participar en categoria sènior, va pujar al podi fins a en tres ocasions, ja que, atenent als aparells utilitzats, va ser segon en pilota, tercer en maces, cambra en cinta i, finalment, va aconseguir el bronze en la classificació general.
També es van portar la insígnia del consistori les gimnastes que formen el conjunt junior: Violeta Familiar, Claudia Guzmán, Irene López, Beatriz Monchón, Sofia Marzal i Rocío Robles. Després de dues intenses jornades en el Campionat d'Espanya de Conjunts Absolut, que es va celebrar del 12 a 14 de desembre de 2014 a Saragossa, totes elles van ser nomenades campiones d'Espanya.
Segons afirmen, aquest resultat fa que el club obtinga l'ascens a primera categoria per a la pròxima temporada, la qual cosa li garanteix estar en l'elit, de la qual formen part només catorze clubs en l'àmbit nacional. Aquests excel·lents resultats són molt especials en coincidir amb el 25º aniversari del club, conclouen.
L'associació cultural Nautilus celebra este esdeveniment literari durant la vesprada d'este dilluns 5 de juny
L'edició 2022-2023 del Curs d'Activitat Física i Salut es va tancar el divendres 2 de juny amb sessions de pump i pilates
En la reunió han participat els representants d'Escoles Solidàries i la regidora en funcions de Cooperació, Maria Josep Soriano, que coordina el projecte amb el departament d'Educació