El duo creatiu format per Mawe i Pauceda inicien el primer mural de la desena edició del Més Que Murs
El mur per a esta obra del festival d'art urbà és una de les façanes de l'Escola d'Adults Miguel Hernández del Port de Sagunt
S'ha repartit cartelleria pels comerços de la ciutat, així com bosses de paper amb la imatge de la campanya, a més de dos roll-up a la porta principal dels mercats interiors municipals. També s'han col·locat dues lones amb el poema 'València, tindrà Falles', de Vicent Vayà, en les façanes de l'Ajuntament de Sagunt i en la Tinència d'Alcaldia del Port de Sagunt
La delegació de Comerç i Mercats ha presentat este matí la campanya per a les Falles 2023. Una nova campanya de sensibilització per a animar a la ciutadania a realitzar les seues compres en els establiments del municipi durant les festes josefines titulada “En Falles, donem color al comerç local”.
Per a això, s'ha repartit cartelleria pels comerços de la ciutat, així com bosses de paper amb la imatge de la campanya. Així mateix, en esta ocasió es col·locaran dos roll-up a la porta principal dels mercats interiors municipals de Sagunt i del Port de Sagunt. També s'han col·locat dues lones amb el poema València, tindrà Falles, de Vicent Vayà, en les façanes de l'Ajuntament de Sagunt i en la Tinència d'Alcaldia del Port de Sagunt.
La campanya inclou també publicitat, com a inserció publicitària en panells en les dues oficines de Correus del municipi, en mitjans de premsa, ràdio i xarxes socials. El cost total de la campanya és de 11.355 euros.
La regidora de Comerç i Mercats, Ana María Quesada, ha indicat que es tracta d'una campanya de suport i reforç al comerç de proximitat de la ciutat: «El que pretenem és, més enllà d'ajudar al comerç, reconéixer la seua labor i que com a ciutadania reconeguem també el seu treball i l'important que és el fet que es mantinguen oberts, en benefici també de la ciutat».
La imatge i el cartell de la campanya, creat per Jesús Barcenilla, torna al disseny faller basat en la imatge d'un teixit faller, facilitat per la botiga de teixits i vestimenta fallera Lledó, de Sagunt.
«Necessitem continuar sent part de la concepció festiva del comerç per part de la ciutadania i és important continuar transmetent eixe sentiment que el comerç forma part inseparable de la nostra societat» ha puntualitzat Quesada.
A la presentació han assistit la regidora de Comerç i Mercats, Ana María Quesada; la Fallera Major de Sagunt, Claudia Ramón; el president de la Federació Junta Fallera de Sagunt, Ramón Jarque; el president de l'Associació de Comerciants, Empresaris i Industrials de Sagunt i Comarca, José Luís Doblaré; president de l'Associació de Comerciants i Professionals del Port de Sagunt, Pedro Argenti i Marcelo Cuadros; la secretària de l'Associació de Comerciants Ciutat de Sagunt, Belvis Plaza; i personal del departament.
Per la seua part, la secretària de l'Associació de Comerciants Ciutat de Sagunt, Belvis Plaza ha posat l'accent en la importància de col·laborar i coordinar-se entre tots i totes, tant administracions, com a comerç i ciutadania: «el comerç ha estat sempre del costat de les falles, col·laborant i sent proveïdors amb el que hagen necessitat. Les falles són molt més que indumentària i hem de continuar col·laborant tots junts». En eixa mateixa línia, el president de la Federació Junta Fallera de Sagunt, Ramón Jarque, ha agraït a l'Ajuntament que «duga a terme esta campanya» i ha incidit en com d’encertat i «brillant» que és el cartell d'enguany, a més d'animar «a la gent al fet que tot es quede a Sagunt: indumentària, tot tipus de col·laboracions per a les cavalcades, transports, tot…».
El mur per a esta obra del festival d'art urbà és una de les façanes de l'Escola d'Adults Miguel Hernández del Port de Sagunt
La moció fa referència als projectes de fotovoltaica destinats al subministrament de Powerco Battery Spain SL
El Ple va aprovar una moció que considera essencial el programa d'atenció primària bàsica quant a violència de gènere