Ixen a licitació els treballs per a posar en marxa el Museu Industrial i de la Memòria Obrera
El valor estimat del contracte s'ha pressupostat en un poc més de 405.000 euros amb impostos inclosos
La delegació de Joventut de l'Ajuntament de Sagunt ha organitzat per als pròxims dissabtes una sèrie d'activitats musicals en les places del municipi. Aquesta iniciativa s'emmarca dins del Dia Europeu de la Música, que es commemora el 21 de juny, aprofitant el primer dia d'estiu. Concretament, Joventut ha programat per als dissabtes 18 i 25 de juny quatre concerts en el carrer, amb propostes musicals diferents en diversos espais urbans de Sagunt i del Port de Sagunt.
El delegat de Joventut, Guillermo Sampedro, ha destacat: “Aquesta iniciativa continua amb l'aposta de la delegació de Joventut de traure la cultura al carrer. En primer lloc, va ser el teatre en les places, amb 16 espectacles de contacontes i representacions que es van fer al maig en els carrers del municipi. Ara es potencia la variant musical amb aquestos quatre concerts d'estils molt diferenciats. Cal destacar que aquesta programació se s’uneix a l'oferta de concerts a la plaça que ha organitzat recentment la delegació de Cultura”.
El valor estimat del contracte s'ha pressupostat en un poc més de 405.000 euros amb impostos inclosos
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
Serà a les 19 hores i la ciutadania podrà seguir-lo en directe a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial