Sagunt prioritza l'agenda professional en la seua participació a FITUR 2026
L'Ajuntament reduïx els actes públics i manté els compromisos ja adquirits amb empreses i entitats locals
L'activitat està programada per al dijous 27 de juliol entre les 20 i les 21 hores
El corriol és un dels ocells més amenaçats de la nostra costa i la regidoria de Platges ha organitzat una ruta per a descobrir tots els detalls sobre esta espècie que habita les dunes de les platges del litoral saguntí.
La ruta del corriol ha sigut programada per a dijous que ve, 27 de juliol, i el punt de trobada és el quiosquet Tulum Beach, situat a la platja del Port de Sagunt. Esta activitat dissenyada per a tots els públics començarà a les 20 hores i tindrà una duració aproximada de 60 minuts.
En esta iniciativa que s'engloba dins del projecte Reacciona pel Corriol, Reacciona pel Litoral col·labora la Diputació de València, la Sociedad Española de Ornitología (SEU/BirdLife) i el quiosquet Tulum Beach.
Si vol participar en la ruta del corriol ha d'emplenar el següent formulari d'inscripció: https://forms.office.com/e/tEwn2gcGPp. També pot accedir a este document escanejant el codi QR que apareix en el cartell.

L'Ajuntament reduïx els actes públics i manté els compromisos ja adquirits amb empreses i entitats locals
L'objectiu és millorar el servici de recollida, avançar en eficiència, així com facilitar la separació i el reciclatge a la ciutadania
La Generalitat invertix 5,25 milions d'euros en l'edifici, que reforçarà la xarxa de servicis socials